1399-07-21 09:03
448
0
70928
رئیس سازمان نوسازی مدارس خبر داد؛

تخصیص بودجه 35 میلیاردی تجهیزات آموزشی به گلستان/ بخاری‌های نفتی و گازی غیراستاندارد از مدارس کشور جمع‌آوری می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: برای استان گلستان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما، مهرالله رخشانی‌مهر دیشب در دیدار با دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مدارس نیازمند تخریب و بازسازی و پروژه‌های نیمه کاره این شهرستان اولویت‌بندی می‌شود.

وی گفت: سیاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور است و برای این کار اعتبار لازم را با مشارکت خیران تأمین می‌کنیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: در دو هفته آینده جلسه‌ای با مدیران استان خواهیم داشت تا پروژه‌های جدیدی را که قرار است در استان ایجاد شود اولویت بندی کنیم.

وی بیان داشت: جمع آوری بخاری‌های نفتی و بخاری‌های گازی غیراستاندارد از مدارس در اولویت برنامه‌های سازمان نوسازی قرار دارد و تا پایان امسال این بخاری‌ها از سطح مدارس کشور برچیده می‌شود.

رخشانی‌مهر ادامه داد: برای استان گلستان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین برای استانداردسازی تجهیزات سرمایشی و تأمین تجهیزات هنرستانی نیز 5 میلیارد تومان اعتبار در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان قرار گرفته است که متناسب با جمعیت دانش آموزی شهرستان‌ها توزیع خواهدشد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.